mandag 10. januar 2011

Oppsummering av høsten 2010

    Jeg er svært fornøyd med hvordan halvåret har vert faglig. Det har vert ekskrusjoner, mye variasjon og mange nye ting å lære. Jeg føler jeg har fått godt med veiledning, men har likevell fått jobbet selvstendig. Det eneste jeg egentlig er misfornøyd med er at jeg selv ikke fikk skrapt sammen pengene til å kjøpe meg et ordentlig kamera, siden dette faget ville vert en god anledning til å bi kjent med kameraet.
    Boggingen synes jeg er en super idé, og jeg synes det har stort sett fungert veldig bra. Jeg liker at formatert er litt fritt og at en kan legge til ting som ikke nødvendigvis er skoleoppgaver. Det er også kjekt å se på medelevenes bogger av og til.
    Fotodelen synes jeg var alt for kort. Jeg lærte en del  kamerakonsepter og utrykk og så videre, men jeg følte at vi kunne utforsket det å fotografere enda litt mer og lært mer enn bare "the basics".
    Trykk er jo svært omfattende så det er ikke rart vi ikke fikk prøvd ut alt, men jeg er svært fornøyd med at vi fikk prøve silketrykk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar